duminică, 29 august 2010

ZMEUL


Acum citeva zile am fost la cumparaturi ,la super marchet,acolo la articole cu pret redus am gasit un zmeu,am intrebat copii daca vreau sa il cumpar ,ei bineinteles ca abia asteptau,l-am cumparat si am uitat de el intru-n colt,ieri dupa amiaza copii au vrut sa il inalte am mers cu ei pe cimp ,adia putin vintul,am reusit sa il inaltam ,erau tare fericiti,m-a cuprins nostalgia copilariei mele,cind nu era zmeu de cumparat il faceau baieti din tot felul de ciolofane ,ziare ,sfoara ,ate etc.Dar ne bucuram cind era sus pe cer,asa erau si copii mei in aceea seara ,fericiti si bucurosi,ma gindesc de multe ori ca si noi parinti suntem vinovati ca ,copii nu mai stiu jocuri pe care le stiam noi,suntem stresati ,ocupati ,prea ocupati,ca sa ii mai invatam jocurile copilariei noastre,le cumparam calculatoare si ei stau in fata lor tot timpul.
Deja se inopta si zmeul nu vroia sa coboare de pe cer ,a trebuit sa il fortam putin,dar am promis ca il vom inalta iares intr-o zi,o sa fim fericiti cu totii.

8 comentarii:

Ninulescu spunea...

O singura data am vazut un zmeu inaltat, trecea peste satul meu, cred ca l-au scapat cineva din satul vecin..m-am uitat dupa el pina a disparut.. cine stie cit o fi zburat si pina unde :)

Blogul lui Jeny spunea...

Eeee...ce frumos este sa inalti zmeul. Aici avem de anul nou obicei sa inaltam zmeul dar ..se pare ca se uita . Suntem atat de ocupati sa ne bucuram noi si mai ales copii nostri cu lucruri marunte.

Blogul lui Jeny spunea...

Zmeul tre sa lupte Fat Frumos un pic cu el...ce bucurie pe el(pe zmeu) ca s-a vazut in sf inaltat de cineva. Cum sa vrea jos dupa luni de stat pe raft? Si mie imi place sa inalt zmeul, ca de altfel toate activitatile in care sunt cuprinse cele 2 generatii. Tot inainte zmeule!

Blogul lui Jeny spunea...

Nu vor mesajele mele sa para la tine...

Blogul lui Jeny spunea...

Zmeul e frumos daca are si o coada lunga. Aici in Coreea se inalta zmee de anul nou lunar. Sa vezi dragoni , pasari sau mai stiu eu ce forme si culori zburand...

jeni pop spunea...

Si mie imi place sa inalt zmeul, e foarte vesel, te distrezi de nu se poate. Si transpiri o tura, pana reusesti sa prinzi curentii sa il ridice. Aici in Coreea se inalta zmee de anul nou lunar.

Blogul lui Jeny spunea...

Imi plac zmeele. Si sa le privesc fluturand coada.

Blogul lui Jeny spunea...

Hai la mine sa inaltam zmeul.