marți, 24 august 2010

NEPASAREA

Acum citeva saptamini a avut loc un eveniment care ma lasat fara cuvinte,fara replica.Dupa cum v-am mai spus eu lucrez la salubritate ,in orasul Calan,noi incepem la ora 5 dimineata,era intr-o simbata dimineata ,sotul meu mai vine sa ma ajute cind este liber,am inceput lucru,la noi este un chiosc deschis non stop,acolo erau doi tineri bauti bine ,cind am ajuns in dreptul lor au inceput sa ne injure ,ca facem praf,noi ne-am vazut de ale noastre,ei au vazut ca nu sunt bagati in seama au sarit, la unul din coloegi,la bataie ,sotul meu a sarit si el si la impis pe betiv,atunci s-a produs o altercatie intre barbati,noi eram 2 femei nu am avut nici o putere,am apelat la gardieni publici,care abia au intervenit,mai incolo era un politai in masina politiei ,care privea si care nu s-a sinchisit sa intervina,au intervenit altii,sa ii desparta.Pina la urma s-au calmat spiritele,dar a doua zii eram noi vinovati,nu a contat ca eram in timpul serviciului,nu a contat ca noi eram cei agresati,betivi erau copii unor nume importante din oras,noi eram niste simpli maturatori,au uran
mat declaratii p[e la gardieni,amenintari din partea gardienilor,au fost chemati si batausii ,cica ar fi fost amendati,noi nu am vazut si nici nu ne-a incalzit cu nimic amenda ,noi am vrut sa avem o siguranta cind iesim la lucru,sa ne apere cineva,mai ales ca nu este prima data cind sintem luati in ris de betivi si golani ,dar pina acum nu au sarit niciodata la bataie.Ma tot intreb oare de ce este platita politia ,din bani publici ,oare nu trebuie sa vegheze la linistea si ordinea publica?nu este prima data cind ,nu intervin.Nu mai am cuvinte,asta e tara lui papura voda ,unde toti fac ce vreau.

3 comentarii:

Ninulescu spunea...

Am ajuns vai de capul nostru, ai dreptate Mirela, nici pe strada nu mai ai loc de golani... Politia oricum e egala cu 0 in Romania :(

Blogul lui Jeny spunea...

HEI... iauzi, vrajitoarele is atacate!!! Sa le fie rusine derbedeilor. Puneti maturi in functie pe post de reteveie. Iar despre ...aparatorii vajnici ce sa zic? Comoditate, lene, si ...nu ma intereseaza atotputernic. Rusine!!!

C.T spunea...

Este adevarat ca nepasarea ne caracterizeaza pe noi romanii, nu avem intelepciunea de a ne impune ca oameni care stiu ce vor , de aceeaa ne-au incalecat si ne-au impovorat cei ce ne stau alaturi...