duminică, 6 septembrie 2009

MAFIA SUPER MARKETURILOR

Da este o mare mafie cu aceste magazine ,care sunt mari sau mai mici,va explic de ce?:sunt intradevar preturi mai mici decit in alte magazine,dar diferenta depret se recupereaza din buzunarele noastre ,la raft este un pret si cind ai ajuns la casa este cu totul alt pret mai mare cu 3-4lei ,trebuie sa fi foarte atent cind citesti bonul ,si daca ai facut cumparaturi de citeva sute de lei nu prea mai observi diferentele,nu mai reti preturile la toate produsele si daca le observi se inventeaza tot felul de scuze si de multe ori nu ai tu dreptate ,au tot ei ,trebuie sa ai nervi de otel si un pic mai mult tupeu ca sa ii poti infrunta.Dar oare de ce ?nu gresesc preturile in favoarea cumparatorului sa le puna mai mici, nu mai mari.Unele produse au o calitate oribila,fructele nu sunt coapte ci palite,ouale au gust amar,etc....Stiti,nu mai inselati cumparatori, ca sunt destul de scumpe produsele ,aveti o gramada de adaosuri ,care se ragasesc tot in pret,plus diferentele casa -raft.Mergem inainte si tot construim si construim moluri si super sau hiper marketuri

Un comentariu:

Anonim spunea...

De doua ori am patit si eu la fel, si am avut discutii la casa, dar eu a refuzat sa platesc mai mult, si am asezat la loc produsul.
Sint niste şmecheri si nesimţiti astia de la Supermerketuri.