luni, 3 noiembrie 2014

Am votat

Nu am untrat de foarte mult timp ,pe acest blog ,nu vreau sa gasesc scuze ,dar o retete de socializare ,ne deruteaza ,ne ocupa foarte mult timp,din timpul liber ,ne distrage atentia ,imi pierd ideeile ,dar am hotarat ca trebuie sa gasesc un echilibru intre cele doua ,sper sa reusesc sa fac asta
Ieri ,2 octombrie 2014,toti romanii ,au votat ,presedintele tari.Au fost 14 candidati ,uni cunoscuti ,uni mai putin cunoscuti,eeee deci am avut de unde alege ,asa spunem la prima vedere,dar pe cine sa alegi?sunt toti mincinosi si hoti ,nici unul dintre cei 14 nu va fi alaturi de romani,de romanii de rand,nu vor tine cont de nevoile si doleantele noastreOare stiu ,cei de sus,ca suntem la pragul saraciei ?muncitori bugetari,nu ma refer aici la cei care lucreaza in birouri ,ci la cei care lucreaza ,efectiv,8 ore in praf ,soare ,frig ,vant ,etc.fara sporuri cu un salaru de sub 200 euro .Se spune ,ca au crescut salarilee,dar nu se pune la socoteala ca au crescut preturile ,in functie de fluctuatia euro ,dar lefurile sunt in roni,care nu acopere nici macar darile la stat ,As avea foarte multe de spus ,cu toate astea am votat ,avem o mica speranta ca va fi mai bine ,dar ............

Niciun comentariu: