marți, 20 iulie 2010

Vizita






Duminica am fost in vizita la un bun prieten,pe care il cunosteam din auzite si de la verisoara mea Jeny,dar duminica 18 iulie a venit vremea sa il cunoastem personal.Am plecat pe la ora 14 catre localitatea Rapolt,drumul nu este lung ,asa ca am ajuns destul de repede,cind am ajuns el era la poarta ne astepta, cu sufletul la gura,am facut cunostinta ,il cheama Florin June,este o persoana cu dezabilitati locomotori,este intrun carut cu rotile desi are doar 35 de ani ,sufera de o boala incurabila,,boala oaselor de sticla",desi are aceasta boala am ramas placut impresionata ca avea o casuta simpla si curata ,cu strictul necesar,toate lucrurile puse la locul lor,nu imprastiate peste tot cum am vazut la alti oameni,multi dintre ei sanatoso tun,a fost o dupaamiaza placuta,eu si verisoara mea am facut ceva de mincare ,mincare cu specific korean,verisoara mea este stabilita in Korea de 16 ani,carne de porc cu sos pikant,costita cu sos un dulce,supa de alge,salata de fructe de mare,orez,bineinteles ca au fost si mititei si ciuperci pe gratar.La plecare drept multumire pt. vizita noastra Florin nea daruit cite o sticla foarte intersanta, in interiorul ei are o cruce,cita migala ,cita rabdare sa poti face asa ceava,am pus in sticla tuica si am pusa in vitrina ,ca o amintire de valoare.

Niciun comentariu: