duminică, 20 iunie 2010

VRABIUTA



Ieri cind priveam pe geam,am vazut doi ciini care se jucau cu ceva in iarba,am zis ca este un sobolan,ca sunt destui in jurul blocului,dar cind am privit mai atent era un puisor de vrabie ,care tipa ca din gura de sarpe,ciini se jucau cu el asa cum pisica se joaca cu soarecele, inainte sa il manince.Mi-a parut rau de sarmana pasarica ,am coborit si am alungat ciini,cei fara de inima,puiutul era tot ud,zgribulit,nu putea sa zboare ,cred ca nici nu prea stie,l-am luat in casa si am gasit un loc in balconul meu,deja si-a mai revenit,geamul este deschis cind vrea poate sa zboare,este liber.

2 comentarii:

patty_35 spunea...

Cat e de scumpa si firava...

Blogul lui Jeny spunea...

Mirela, mi-am adus aminte ca si eu am gasit o pasare mica inghetata aproape, am dus-o in casa , am avut grija de ea cateva zile. Dar intr-o zi a venit o vecina la noi, pasarea s-a speriat , a zburat saraca s-a izbit de perete si aterizat ...in oala cu fasole ce fierbea pe foc. Cat am mai plans si am fost suparata pe mama ca nu a putut avea grija de ea. Iti inchipui ca a murit.