duminică, 25 octombrie 2009

UN EPISOD DE VIATA

Tot aud in stinga si in dreapta ca este criza,eu nu consider ca acum este criza,o sa spuneti mai ce tare este asta la ea nu este criza financiara,dar eu am trecut acul vreo zece ani printr-o criza mult mai mare decit cea de acum.Lucram la I.G.C.L.Calan la fostul IGO ,eu, sotul ,mama si tata ,s-a schimbat conducerea firmei si noul director nu a gasit sursele de bani cu care sa ne plateasca nici macar salariile ,aveam de luat bani si pe 12 luni,nu aveam nici un venit,sa ne putem intretine de pe o zi pe alta ,nu tu mincare ,nu plata utilitatilor,am incercat in toate modurile sa ne recuperam banii,cel mai folosit era sa facem compensatii la asociatiile de locatari,gaseam oameni datori si le faceau chitanta pe sumele de bani datorate ,ei ne dadeau bani noua ,multi au ramas fara banii munciti,care iau recuperat ,iau recuperat care nu ,nu ,omul avea chitanta si era la zi ,iar tu ramineai cu buzele umflate.Alta metoda era ,sa mergi seara dupa ce se faceau incasarile la asociatie ,si contra unui comision consistent,30 la suta din suma ,primeai o parte din bani .Se lafaiau cei de la asociati ca luau din bruma de bani ,de la necajiti ,eram 200-300 de oameni,uite asa am lucrat si pe mult si pe putin am stat pe loc ,nu aveai unde sa pleci ,nu iti mai recuperai bani si nici nu gaseai de lucru,acum tineri nu lucreaza pt. minimul pe economie mai bine taie frunza la ciini,daca ii intrebi ce stiu sa faca spun ,NIMIC,dar vreau salarii mari,Acum va intreb ,cind era criza acum sau atunci?Acum daca lucram doi din casa nu ne lafaim dar avem macar strictul necesar,de pe o zi pe alta ,acum ne este bine pot sa spun ,in comparatie cu acei ani ,doi la numar,asta e povestea mea de viata ,acum considerati fiecare cum credeti

4 comentarii:

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

este criza de oameni care vor cu adevarat sa munceasca!Stiu pe cineva care prefera sa stea acasa decat sa mearga sa munceasca pe 800 ron.Vrem salarii mari, dar in tara asta nu se mai produc decat studenti si oameni cu pretentii, de muncit nu mai munceste nimeni.
La tara gasesti foarte greu oameni la lucru, mai bine primesc ajutor social si stau in carciuma.

Anonim spunea...

Ai dreptate, cine vrea sa munceasca munceste si pe mult si pe putin, si merge inainte, ceilalti care asteapta sa dea "marea lovitura" sfirsesc mai in totdeauna rau :(..si ai dreptate..nu e criza ..cind e criza altfel arata viata :(

marcu spunea...

Sunt sigur ca va fost foarte greu.Bine ca ati depasit acel moment.

Blogul lui Jeny spunea...

Draga Mirela, asa este draga. Si criza e ...de nervi. Eu am cautat oameni la ucru si nu veneau, stateau in carciuma cum zici , ma rugam cu bani de ei. Acum ar veni dar nu au unde. Tinerii...pai dak mama si tata au ...si trebe sa aiba de ei ca doar de aia i-au facut, sa-i care in carca pana la moarte. La mine in casa e survival.muncesti ai, nu...e de rau. Si capritele mele dau bani in casa , la cheltuieli, mai dau si pt ca sa mai mergem la o distractie eu cu sotul. Fiecare cum isi invata ...puiul.Daca am vrut sa aiba de toate ca noi nu am avut uite unde am ajuns. Acum e criza de bun simt .Si nu te mai supara, lasa-i sa zica ce vor, ca nu o sa le schimbi parererea, tot ochelarii de cal o sa-i poarte.